Most Played

  • Midnight Marauders
    Electric Relaxation
    A Tribe Called Quest
    Midnight Marauders
  • Little Dark Age
    When You Die
    MGMT
    Little Dark Age
  • Black On Both Sides
    Ms. Fat Booty
    Mos Def
    Black On Both Sides
  • Drunk
    Them Changes
    Thundercat
    Drunk
  • Abbey Road (Remastered)
    Here Comes The Sun - Remastered 2009
    The Beatles
    Abbey Road (Remastered)

Recent content by xSB609x

  1. X

    Nike SB Dunk Mid Pro SB (Black / LT Graphite)

    Griptapes are my favorite mids next to the linoleums so far. Ill grab these n just put my griptape laces in, haha.
  2. X

    Nike Lance Mountain Blazer SB Pack

    These blazers are so delicious and butter I really wanna kill myself. The most comfortable shoes I own next to my Atmos 1s
  3. X

    Nike SB Dunk Low/Zoom Tre Mid-Sole Hybrid

    BLACK CEMENT III'S CHILLIN ON THE TABLE. Steal someone's jaw for another pair of them bitches.
  4. X

    Dunk SB Tiffany Air Force 1 hybrid

    I'M STILL THE C.E.O. OF TEAM "F*CK AIR FORCE ONES".....FOREVER.... IDGAF WHAT ELSE YOU PUT ON IT. AIR FORCE ONE'S ARE GARBAGE. ALWAYS HAVE BEEN, ALWAYS WILL BE.
  5. X

    CHRISTMAS/NEW YEARS PLANS

    Headed out to the Bay area with the Fiance to spend it with her family. Gonna wreak havoc on all of the Sacto/San Fran area for a good 10 days. Watch out.
  6. X

    New Nike SB Dunk Mid - Cappucino/Silver

    nice n simple. the need more of that. cop.
  7. X

    Nike Dunk High SB "Quagmire"

    these are hideous, however they represent one of the greatest animated creation the world has ever seen. on that principle alone.....will cop.
  8. X

    Nike SB--Marty Mcfly zoom tre AD--Samples and OUT NOW!

    I'm NOT a zoom tre kinda guy....but I had to pick these up based on principle...I like em alot. Just waitin to wear em.
  9. X

    Nike SB Dunk High- Black/White

    picked mine up on thursday for $60 they are clean as hell. Gonna throw some Fog or Black melvin grey laces on em.
  10. X

    New Nike SB Dunk Low - Charcoal/Red

    these look like a coloray that would have come otu about 4 years ago in the pink box era.....which is good.
  11. X

    Nike SB P-Rod 3 - 8/8/09 "Today was a Good Day"

    i didnt like p-rod 1's....i really liked a select couple cw's of the 2's......these just look like a pair of 6.0's that would be displayed next to a pair of encore's and mavrk's in Pacsun.....not really feelin em at the moment, will have to see in person.
  12. X

    New Nike SB Dunk Mid - Grey/Yellow

    That's some straight Michael Keaton Batman era shit right there. So nice.
  13. X

    cr@zy4kickz

    This guy knows what he is doing. EXTREMELY generous, fast shipping and payment. Come back ANYTIME, SON!!!!
  14. X

    airmaxxxx

    As much as a piece of shit you are, and as much as I hate your guts. You're my roomate and you got a damn good shoe game, brother. Together we are unstoppable.