Search results

  1. sidious

    .

    solved
  2. sidious

    What's the deal with these AM1's?

    back from 2007 :)
  3. sidious

    The Longest Thread

    What up
  4. sidious

    The Longest Thread

    killed registration for time being, haven't forgot here.. miss everyone XOXO
  5. sidious

    It's been awhile..

    boards gonna be switching to XenForo 2 very near dead soon
  6. sidious

    The Longest Thread

    lol
  7. sidious

    The Longest Thread

    done with weddings
  8. sidious

    The Longest Thread

    how is destiny 2, do the vehicles finally shoot ?
  9. sidious

    3 bear low

    @glassofcognac photobucket set up some new rules that borked a lot of images
  10. sidious

    The Longest Thread

    updates. hope everythings working betta :P
  11. sidious

    The Longest Thread

    just updated site.. need to update skin. supposedly dope stuff on here
  12. sidious

    The Longest Thread

    Belongs on /r/fuckmyshitup Sent from my SM-G935P using N-SB mobile app powered by Tapatalk
  13. sidious

    Setting up your own FEMP Stack - FreeBSD Server with Wordpress + PHP 7.0

    Servers are great, here's a tutorial on my favorite stack, FEMP (FreeBSD 11, NGINX, MariaDB, PHP 70) Step 1  Install packages sudo pkg install nginx mysql56-server Step 2 Install PHP +  Modules for Wordpress sudo pkg install php70-extensions php70-session php70-opcache...
  14. sidious

    The Cryptocurrency Thread: What is it how and how to invest

    Ayyy lmao. So here is the what for on crypto by my knowledge and in lieu of investing. Number #1. Bitcoin is still the authority. It predicates on what markets adhere to in shift. Ethereum is disruptive in context of the ledger you can insert snippets of code called "smart contracts" that are...
  15. sidious

    The Longest Thread

    Naw forums def still exist just harder barrier think of getting community active if isnt already. Look at bitcoin forums and car forums like vwvortex Sent from my SM-G935P using N-SB mobile app powered by Tapatalk
  16. sidious

    Legit Check: Nike SB Dunk Low Premium “McFly”

    also whats your old username can send a reset
  17. sidious

    Crypto currency

    its better than trading stock atm.. i'll try to post what I know on separate threads of each thing. biggest thing is think of stocks but unregulated.. kind of like salvia divoreum before kids started posting youtube vids. 
  18. sidious

    Crypto currency

    Yeah dude.. good thing is other stuff out there. Stoked to have a pulse on it.. still burns tho Sent from my SM-G935P using N-SB mobile app powered by Tapatalk