Most Played

  • Midnight Marauders
    Electric Relaxation
    A Tribe Called Quest
    Midnight Marauders
  • Little Dark Age
    When You Die
    MGMT
    Little Dark Age
  • Black On Both Sides
    Ms. Fat Booty
    Mos Def
    Black On Both Sides
  • Global Chakra Rhythms
    Radiating Fiber Plane
    JEFF The Brotherhood
    Global Chakra Rhythms
  • Drunk
    Them Changes
    Thundercat
    Drunk

General Automotive Talk

G

Guest

Guest
Mazda Protege 2000 its alright gets me aroundd.
 

Infinitefc

New member
Aug 15, 2007
106
0
0
both hatches look nice.
Only thing i dont like is the no sidemolding. My car was like to. one of the reasons why i sold it.
But nicee
 

Dgloveshoes

New member
Feb 1, 2010
38
0
0
30
Im 19. so this is all i can afford for now..
2009 Infiniti G37S.
Vossen 082 wheels, Tanabe Sustec Coil overs, Tanabe touring medallion Exhaust. INJEN CAI. Yeaa boy.

It's paid off.

Some dude the other day called me a noob cause i didn't have all the shoes he did.... Try these $3k shoes.. BEEEYATCH. ahaha.

ive seen a few people here with pictures taken at PCC uve probly seen me parked all the way up top on the parking lot on bonnie @ the top! :)


 

baesa38

New member
Aug 21, 2009
2,027
0
0
30
that shits mine once u win the fuckin lottery hahaa
 

Dgloveshoes

New member
Feb 1, 2010
38
0
0
30
I see people posting things there mom and dad drives too. Ill just post my dads cars..

2008 CLS 550, 2009 S550 Both fully loaded.



And this is my dads pride and joy which we drive often!



Haha u got my word jcash.

All urs if i win it jcash.
 

bridgener

New member
May 22, 2006
1,678
0
0
32
Damn, if you paid that off at 19, you either have a kickass job or a world record allowance!
 

Dgloveshoes

New member
Feb 1, 2010
38
0
0
30
Haha. I raced motocross for 14 years man, I did pretty good and most races pay off. So I used some of that money, parents helped out with some and payed the rest within the year and a half.
 

francisb

New member
Jan 23, 2009
275
0
0
haha damn bro nice g37. and your dad's mercedes... holy tits //forums.stashedboxes.com/public/style_emoticons//smile.gif
 

coolkid7040

Member
Sep 21, 2007
748
0
16
18
edit: that makes more sense now. it's basically impossible to pay off a g37 in full a year and a half for anyone that hasn't graduated college without outside help.
 

SkrApUNB

New member
Feb 10, 2008
1,403
0
0
35
^^ not a huge fan of the wheels. but the car looks great and the wheels fit the car well.....and as far as you racing motocross. why did you stop??
my girlfriends cousin races motocross.. he is in the lights division now. he makes Bank lol.
 

Dgloveshoes

New member
Feb 1, 2010
38
0
0
30
Thanks man. Yea.. If he's doing good he should be making good money. I wish i was still racing. I was an amateur pro, but about to get into the big leagues and i hairline fractured my back. It's not a big deal, but it could be if i rode.. All i need to do is crash and land wrong and i would be on a wheel chair... And i dont wanna take any chances.. But i still ride on occasion. Its hard to stay away when its all you know.. I just dont ride 4 times a week anymore.. :/
 

Resolution

New member
Dec 7, 2007
71
0
0
^^^ Your making your G look like a BMW with those wheels.
 

eli_is_vicious

New member
Aug 5, 2009
573
0
0
3915051500_db5684091d.jpg


2004 Subaru Impreza WRX
 

Resolution

New member
Dec 7, 2007
71
0
0
I've never seen a "pearl" off white looking WRX before? That's gotta be custom no? Looks very different to me. But nonetheless GREAT car.
 

C&KdLow

New member
Oct 14, 2007
209
0
0
33
Exhaust finally ripped off last night after driving around for 2 weeks with it banging around and sparks flying out from under the car!

hahahahaha FTMFW!!!!
002-1.jpg

001-1.jpg
 

Option

New member
Jan 17, 2007
3,155
0
0
28
I've never seen a "pearl" off white looking WRX before? That's gotta be custom no? Looks very different to me. But nonetheless GREAT car.

It's the processing of the photo that makes it look off-white.