Most Played

  • Midnight Marauders
    Electric Relaxation
    A Tribe Called Quest
    Midnight Marauders
  • Little Dark Age
    When You Die
    MGMT
    Little Dark Age
  • Black On Both Sides
    Ms. Fat Booty
    Mos Def
    Black On Both Sides
  • Global Chakra Rhythms
    Radiating Fiber Plane
    JEFF The Brotherhood
    Global Chakra Rhythms
  • Drunk
    Them Changes
    Thundercat
    Drunk

I walk Dogs for shoes hahaha

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
Wats up nsb.
well i been on here since 08 but never got around to posting my shoes.
A lot has came and gone which explains the small collection.
Been collecting for a yr sadly i have to buy my own shit so yeah lol
So this is what i have now

enjoy

Group Shot
collection.jpg


Todd Jordans
collectiontodd.jpg


azure blazers
collectionseacrystals.jpg


purple haze blazers
collectionpurpleblzrs.jpg


Goldrails
collectiongold.jpg


Supreme
collectionsupreme.jpg
 

JayMillz

New member
May 24, 2008
1,492
0
0
28
Todd Jordan blazers are dope bro.
And bye bye premes, hello True Reds & Calis? //forums.stashedboxes.com/public/style_emoticons//wink.gif
 

shoehead310

New member
Jun 19, 2007
600
0
0
Todd Jordan blazers are dope bro.
And bye bye premes, hello True Reds & Calis? //forums.stashedboxes.com/public/style_emoticons//wink.gif

nice.


BTW,nice collection you got there.
premes are still on my list.
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
yeah shipped out today =)

thanx for the love
 

DEAD2YOU

New member
Jun 27, 2006
829
0
0
nice stuff man. keep it up!
 

nikeSBcollector

New member
Mar 19, 2009
584
0
0
Premes,goldrails,all your blazers
nice stuff bro!
 

drew_dice27

New member
Jul 12, 2008
6,062
0
0
black premes are so dope. i got the whites i just need those and i'll be happy
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
^yeah u should definetly cop as soon as u can they just go with pretty much anything

thanx for the support

btw covrt heard wat happend in long beach hope everything gets better
 

adr412

New member
Oct 10, 2008
5,115
5
0
29
good shit homie
 

ryanKr3wz

New member
Jun 18, 2008
455
0
0
you must have walked alot of dogs then to get those supremes
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
thanx for the love ppl

to the post above^^ not really i just traded like 3 other pairs for them
thats why my collection also shrunk selling stuff and doing multiple trades
 

azuredamus

New member
Jan 18, 2010
159
0
0
fuck supremes haha, I love both of those blazers and wish I could find em in my size :p
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
well good luck^^

new pick ups came in today

ds calis and vnds True Reds
reds.jpg


non white midsoles FTW
 

PWNST4R

New member
Jun 21, 2006
2,669
0
0
30
I agree, you mustve walked alot of dogs for the kicks. haha
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
^not really just a lot of trading and selling
 

SBYubbs

New member
Dec 1, 2007
2,437
1
0
33
what happen to the sneakers we traded >:O!

nice premes though =p
 

robinho23

New member
Sep 5, 2008
1,044
0
0
30
LOOOOOONG gone my Dude haha