Most Played

  • Midnight Marauders
    Electric Relaxation
    A Tribe Called Quest
    Midnight Marauders
  • Little Dark Age
    When You Die
    MGMT
    Little Dark Age
  • Black On Both Sides
    Ms. Fat Booty
    Mos Def
    Black On Both Sides
  • Drunk
    Them Changes
    Thundercat
    Drunk
  • Abbey Road (Remastered)
    Here Comes The Sun - Remastered 2009
    The Beatles
    Abbey Road (Remastered)

Lets see your old skate shoes....

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
I can basically get every pair of Koston's.
 

fr00tl00pz

New member
Mar 23, 2006
989
0
0
29
Gahhh, someone hook me up with K3s in a 11.5-13!

Those Ellingtons are nice as well.
 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
I can get like K4's through 8's?

And size 5 K3's.
 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
The Laker colored K3's are butter.
 

bandikid

New member
Nov 13, 2006
396
0
0
112
koston 1s all day baby, hook it up =)


props to all others tho, those ellingtons are dope, and for $30 too
 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
I wish I would've bought more Ellington's, but sadly that has and will probably be my only pair.
 

SkRiLlZ

Active member
Oct 19, 2006
7,564
0
36
38
all these old kicks are fresh, whos got the hook up with the ol' es Muskas? ive been looking for a pair forever--
anyone know?-any color. also the ol' 97' emerica Mark Johnsons-suede?-any color-or like the man upstairs said the Original K1's ?
SIZE 10 or 10.5 if anyone knows
 

sneekerrrkid

New member
Dec 18, 2006
624
0
0
29
i noticed that most of the old skate shoes look like basketball shoes
 
G

Guest

Guest
i noticed that most of the old skate shoes look like basketball shoes
That's cause most companies were trying to make shoes look diff, not all those vulk soled garbage that all look the same. DC was first then all companies followed, until the D3 killed the tech shoe look IMO. Now all kicks look the same across alll companies, just some flimsy, vulk garbage.
 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
Vulcanized shoes suck.
 

wjphoto

New member
Jul 25, 2005
2,614
0
0
30
vulc shoes are actually pretty good. I wouldn't say they're the best shoe construction cause everyone knows they arent. They are really grippy and always skate good, there isn't really a "bad" vulcanized shoe because they all fall apart, rip, whatever in the same relative amount of time, they just hurt your feet like a motherfucker if youre into jumping down shit.
 

capsule toy co

New member
Aug 30, 2005
4,185
0
0
35
the only good vulc shoes i've ever had were the harbors and blazers.they dont hurt my feet and feel alot more stable . shitty volc shoes like reynolds 3's can give you tendonitis and that's really painful.
 

Luke

New member
Jun 25, 2006
903
0
0
28
Vulcanized shoes suck.
no
vulcanized is the way to go
and DC was not the first to start vulcanizing shoes
Vans were
Every Vans Classic/Lakai Selects/Nike Harbors - Slip ons/All the new vulc shoes are amazing
Sorry but alot of these old skate shoes look like shit, especially the es's. the new es shoes like the pure's and theorys are whats good
Even adidas is starting to make vulcanized shoes - i witnessed dennis busenitz wearing them - all denim and shit reel sick
Someone post up a pair of old Vans or Jordan ones - those are true classics
Also, cap is right. Emerica reynolds 3's do give you tendonitis or w.e it is. It happend to me Emerica blows. seriously - wtf is this? LINK
this is probably my longest post, i hope it makes sense - im a little drunk
Good Night

 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
The only vulc shoes I have or will ever skate are Leo's.
 

prejerism

New member
Feb 23, 2006
631
0
0
29
vulc shoe's do suck.. True story.. Only vulc shoe's Id skate would be the damn ugly vans halfcabs..

Other then that Id say the ellingtons where my favorite I had the black and grey. brown 1's.2x Black grey white 2's, black white 2's
 

Colin

New member
Apr 18, 2007
715
0
0
31
Yeah, I would really like to find and buy some more Ellington's.
 

cactuscat87

New member
Jan 28, 2007
304
0
0
Yeah, it's true that vulcanized shoes hurt your feet, but I find myself keep skating in them. I just love the feel!!!!