Philippines

greg skates

New member
Mar 7, 2006
4,007
0
0
33
team pinoy where you guys at?
 

TrAiNrEcS

New member
May 31, 2006
635
0
0
34
WoW... Its all Different... OG Team Pinoy Member is Right here!

 

TrAiNrEcS

New member
May 31, 2006
635
0
0
34
Damn...back to the Start!
 

greg skates

New member
Mar 7, 2006
4,007
0
0
33
yeah trainrecs we back to day 1. back to the future steez.

pu tang ina.
 

TrAiNrEcS

New member
May 31, 2006
635
0
0
34
yeah trainrecs we back to day 1. back to the future steez.

pu tang ina.
Pak that shit, Bullshit!!! I guess that were the 2 Orginal TEAM PINOYS now! hahah!
 

bigbuto23

New member
Oct 19, 2006
164
0
0
32
walang biro dudes. now we have to start making this page as big as it was before!
 

TrAiNrEcS

New member
May 31, 2006
635
0
0
34
walang biro dudes. now we have to start making this page as big as it was before!
Piece of Cake!
 

Justboogie

New member
Jun 20, 2006
1,349
0
0
32
whats up team!
we never left!!!
 

bigbuto23

New member
Oct 19, 2006
164
0
0
32
Now for a serious question:......Who has a big buto in here? hahaha
 

xchuckx

New member
Jan 19, 2006
1,608
0
0
35
team pinoy manager co-creator(along with mrsneakerp1mp)is here.
 

mrsneakerp1mp

New member
Mar 28, 2006
3,107
0
0
33
team pinoy manager co-creator(along with mrsneakerp1mp)is here.


AAAAHHHHH YES!! WE NEED TO START THIS ONE! lol
 

modifi3d

New member
Oct 20, 2006
248
0
0
wow. I lost everything. lol. I gotta start fresh again. DAYYUM!!
 

bigbuto23

New member
Oct 19, 2006
164
0
0
32
we have to regroup and bring our butos together for the common good lol i dont know
 

greg skates

New member
Mar 7, 2006
4,007
0
0
33
bring all of our butos together.

thats hella funny.
 

TrAiNrEcS

New member
May 31, 2006
635
0
0
34
Goodmorning everyone.. Friday and at work!!!Damn... Most of all the OG TeamPinoy is back on here! //forums.stashedboxes.com/public/style_emoticons//thumbs_up.gif
 

bigbuto23

New member
Oct 19, 2006
164
0
0
32
holdin it down here at UCI naw mean
 

Pinoy

New member
Mar 20, 2006
2,372
0
0
28
yo..forums all jacked up im pissed...
 

bigbuto23

New member
Oct 19, 2006
164
0
0
32
why?