Most Played

  • Midnight Marauders
    Electric Relaxation
    A Tribe Called Quest
    Midnight Marauders
  • Little Dark Age
    When You Die
    MGMT
    Little Dark Age
  • Black On Both Sides
    Ms. Fat Booty
    Mos Def
    Black On Both Sides
  • Global Chakra Rhythms
    Radiating Fiber Plane
    JEFF The Brotherhood
    Global Chakra Rhythms
  • Drunk
    Them Changes
    Thundercat
    Drunk

The "Everything" Janoski Thread V.3

cheatingk9610

New member
Apr 16, 2010
5,050
72
0
RICHY writes:

was planning on buying corkz but after seeing this vid after 1 month of wear, I plan on just finally passing

https://www.youtube.com/watch?v=O4xllYHRUt4
LMAO, something seems really wrong with that dude. The lady got her blossom's. //necrostock.s3-us-west-2.amazonaws.com/56e3178da83655f7d0eb099279e5a546.jpg

 
Last edited by a moderator:

Meek04

Creation is the Beauty of Art
May 24, 2010
4,280
81
48
cheatingk9610 writes:

LMAO, something seems really wrong with that dude. The lady got her blossom's.

not bad but still not sure if i want to cop. :/

 
Last edited by a moderator:

RICHY

New member
Nov 12, 2010
3,766
44
0
that pattern is a lil sus for me
 

cheatingk9610

New member
Apr 16, 2010
5,050
72
0
I'll revive this thread a lil but. New release coming that finally has my eye Bruh's. Will scoop for the low per usual. 

image.jpeg

 

cheatingk9610

New member
Apr 16, 2010
5,050
72
0
Reed's will be coming too. Richy better flip soon for 6 bills soon. 👀😂

 
  • Like
Reactions: RICHY

Meek04

Creation is the Beauty of Art
May 24, 2010
4,280
81
48
damn, i forgot all about this thread.. lol..  i still have so many jano's..  

yo K, make your foot a size 10 and take some of these off my handz plllleeeeaaaassseeeeee!!!  i gotta see how High A$$ is doing..  

 

OGjanosOnly

New member
Mar 26, 2016
9
3
0
damn, i forgot all about this thread.. lol..  i still have so many jano's..  

yo K, make your foot a size 10 and take some of these off my handz plllleeeeaaaassseeeeee!!!  i gotta see how High A$$ is doing..  
Yo im a size 10 and trying to get my old Jano collection back up. What you got?

 

OGjanosOnly

New member
Mar 26, 2016
9
3
0
Honestly, anything thats a blue box ide be interested in, very interested in the 09 releases, the ones with patterened insoles, ive been doing a lot of work since i posted so ive got the first four colors, caps, black and antracite(not white), obsidian leather, and reeds, now i need khaki/boulder, black wools, red earths, and my holy grail, the army sail chords, but like i said blue boxes are always and attention grabber, some midnight fogs, navy gums, tiffanys, etc.

 

Meek04

Creation is the Beauty of Art
May 24, 2010
4,280
81
48
Honestly, anything thats a blue box ide be interested in, very interested in the 09 releases, the ones with patterened insoles, ive been doing a lot of work since i posted so ive got the first four colors, caps, black and antracite(not white), obsidian leather, and reeds, now i need khaki/boulder, black wools, red earths, and my holy grail, the army sail chords, but like i said blue boxes are always and attention grabber, some midnight fogs, navy gums, tiffanys, etc.
hahahaha..  you are like 4 years late..  I've sold majority of the ones you've mentioned and I've never owned reed's or earth's...  but i'll see what a brotha has in the stash and i'll get back to you..  i know i have double's in quite a few of them, but not sure which ones i'd let go..  To Be Continued....................

 

OGjanosOnly

New member
Mar 26, 2016
9
3
0
hahahaha..  you are like 4 years late..  I've sold majority of the ones you've mentioned and I've never owned reed's or earth's...  but i'll see what a brotha has in the stash and i'll get back to you..  i know i have double's in quite a few of them, but not sure which ones i'd let go..  To Be Continued....................
Yeah i know. I used to have every gr color way from 09- till the brown box came buttttt i sold em all, now im just tryin to get my collection back up, lemme know what you can come up with man.

 

Meek04

Creation is the Beauty of Art
May 24, 2010
4,280
81
48
http://www.thepremierstore.com/footwear/nike-sb/zoom-stefan-janoski-og-pid-30226

rd_3-21-16NSBJanoBrwnOG61.jpg


 

OGjanosOnly

New member
Mar 26, 2016
9
3
0
these aren't the OG ones.. they don't even look like them..  i can't fck with these...
Yeah i know but its the closest thing im gunna find to it, the only difference on the caps is the insole is plaid instead of that green and yellow design they did on the first ones, on the black ones they put a white swoosh and they were og with an anthracite swoosh, there are differences but not to much, but the shoe would most def hold up a lot longer then the the janos theyre putting out today, you do like five kick flips and they blow out, but ive been skating the blacks for a solid 2 weeks and theyre not bad at all.

 

Meek04

Creation is the Beauty of Art
May 24, 2010
4,280
81
48
I just checked my dude and I do have still quite a few blue boxes but nothing you want. And nothing I would want to let go.