Tool / Herb / Dickhead Thread

collin

New member
Jul 30, 2011
1,686
0
0

 

QKkicks

New member
Mar 14, 2011
1,655
0
0
27
Someone trying to make their blueboxes special



 

RICHY

New member
Nov 12, 2010
3,779
0
0
LMAO! candy corn lol
 

Tech3828

New member
May 26, 2010
1,700
0
0
30
shuda had a frankenstein at least
 

gstone

New member
Oct 3, 2010
247
0
0
who is that? n-sb.org member?
 
T

The monster

Guest
Yall mothfucka ain't got no lives to be lookin up pics of ghost 3 stacks....!!!
Yea dats me in a bathtub full of donuts back wen I was 16...!!!
Nd I still do it BIG cuz dats how we do in Houston Texas sawg....!!!
Who gon pop me???...!!!!
No one cuz y'all niggas dicks to small fo ma ass...!!!!
So stick ma dick in ur ear nd fuck what ya hearrrd...!!!
 

El_Duce

New member
Dec 25, 2010
2,755
0
0
lmao candy corn is great
 

Ike Hates Mike

New member
Feb 11, 2012
1,366
0
0
haha I've seen that before. If Nike had officially released them though....
 

RICHY

New member
Nov 12, 2010
3,779
0
0
I'm sure this guy got the idea from the shrimps and decided to patch random shit on his shoes
 

ponyexpress

New member
May 13, 2010
776
0
0
34
i thought these were hazelnuts
 

collin

New member
Jul 30, 2011
1,686
0
0
 

RICHY

New member
Nov 12, 2010
3,779
0
0
Kanye doesn't look too happy to be taking a picture with him lol
 

Tech3828

New member
May 26, 2010
1,700
0
0
30
[QUOTE=
 

RICHY

New member
Nov 12, 2010
3,779
0
0
















 

CjgNrd

Lion/human hybrid
Sep 7, 2011
2,617
1
0
25
People in this world disappoint me.
 

MikuHatsune

New member
Oct 2, 2011
94
0
0
This thread made me lose hope in humanity
 

El_Duce

New member
Dec 25, 2010
2,755
0
0
wish i had my phone with me yesterday... i was at six flags and it was hypebeast heaven
 

QKkicks

New member
Mar 14, 2011
1,655
0
0
27
When I saw this I literally laughed for 10 secs straight, literally.

 

Nujabes

New member
May 24, 2011
466
0
0
24
[QUOTE=When I saw this I literally laughed for 10 secs straight, literally.

 

El_Duce

New member
Dec 25, 2010
2,755
0
0
LV shoes are so fucking flamboyantly gay it's not even funny